A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
Kategóriák
Hírlevél
PIck Pack Pont

PPP személyes átvétel

 

Posta Kiszállítás

Fizetési megoldás
Termékajánló
Partnereink
Gyors keresés
Üzletág
Kategória

Kenzo





»Kenzo«

Kenzo, hagyomány követően trendi

Kenzo márka szülőatyja a japán Kenzo Takada, aki érdeklődését a divat és a parfümök iránt lánytestvéreinek divatújságjait lapozgatva szerezte. 1939-ben született tervező egyike volt az első férfitanítványoknak a tokiói Bunka Fashion College-ban. Mivel szülei nem támogatták karriertörekvéseiben, ezért tanulmányai saját magának kellett finanszíroznia.

Az iskola befejezése után Párizs felé vette az irányt, ahol 1970-ben megnyitotta első butikját, a Jungle Jap-et. Sajátos stílusával nyomban magára vonta a divatvilág figyelmét. Kenzo Takada elvarázsolta a közönséget eredetiségével, a különböző kultúrák, a természet és a színek ötvözésével. Szenvedélyes utazóként bejárta az egész Földet, élményei erőteljesen befolyásolták kollekcióit is.

Az 70-es évek elismeréseit követően a 80-as években bemutatta férfi, női és gyermek kollekcióit is, mielőtt 1987-ben megalapította volna a KENZO PARFUMS-t, amelynek első parfümje, Ca Sent Beau egyből sikert aratott a nagyközönség körében. A Kenzo Parfums az utóbbi évtizedekben olyan úttörő illatokat alkotott meg, mint a Flower by Kenzo,Kenzo Amour, L’eau. Világhírnevet minden bizonnyal a Flower by Kenzoparfüme hozta meg neki, hiszen mai napig az eladási listák élén áll. A Kenzo parfümöt viola és a rózsa mellett vanília és fehér pézsma aromája teszi határozottá. Mivel azonban virágos, nem túl uralkodó: finom, púderes illatát csak egészen közelről lehet érezni.

A divatházat 1993-ban felvásárolta az LVMH. Ez a francia cég tulajdonosa több parfümmel és luxuscikkel foglalkozó vállalatnak is, mint például a Fendi vagy a Louis Vuitton. Kenzo Takada 1999-ben vonult vissza a tervezéstől, a márka kreatív igazgatója Patrick Guedj lett. A Kenzo öltözékeinél mindig is érzékelhető volt egy kis népies hatás, valamint a színek és minták keverése, amit nem sok divatház tud ilyen professzionális és folyton megújuló módon gyakorolni.

Webáruház készítés