A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
Kategóriák
Hírlevél
Gyors keresés
Illatcsalád 
Ár
9 880 Ft - 21 900 Ft
PIck Pack Pont

PPP személyes átvétel

 

Posta Kiszállítás

Fizetési megoldás
Termékajánló
Partnereink
Gyors keresés
Üzletág
Kategória

Női parfümök



Sorrend:

Kedvezményes kiszállítás
GIORGIO ARMANI - Emporio She
Ára: 9 880 Ft (bruttó)
  db    Kosárba
Kedvezményes kiszállítás
GIORGIO ARMANI Acqua di Gio Eau De Toilette 100 ml
Ára: 17 700 Ft (bruttó)
  db    Kosárba
Kedvezményes kiszállítás
Kedvezményes kiszállítás
Kedvezményes kiszállítás
GIORGIO ARMANI Acqua di Gioia Essenza Eau De Parfum
Ára: 21 900 Ft (bruttó)
Ez a termék jelenleg nem elérhető!
A termék várható érkezéséről nem tudok felvilágosítást adni.
Az érdeklődését jegyzem, és értesítést küldök a termék új adatlapjával amint újra elérhető lesz.
Csak regisztrált vásárlók számára tudunk értesítést küldeni.
Kérem érdeklődjön! Kattintson lent > (?)
Kedvezményes kiszállítás
Kedvezményes kiszállítás
Kedvezményes kiszállítás
Kedvezményes kiszállítás
Kedvezményes kiszállítás

Sorrend:

Giorgio Armani az olasz divatdiktátor

 

Giorgio Armani orvosként képzelte sokáig az életét, aztán hamar rájött, hogy a biokémia nem az ő szakterülete, így hamar otthagyta az iskolapadot és inkább kirakatrendezőnek állt. Kezdetben a La Rinascente áruház férfidivat-osztályának szállított ruhákat, de később dolgozott Nino Cerrutinak, Ungaronak és Zegnanak is. 1974-ben született meg a Giorgio Armani férfidivatmárka, ezt egy évre rá a női divatmárkával egészítette ki. Számtalan kiegészítővel növelte kollekcióját, és olyan darabok is megtalálhatók termékpalettáján, mint a napszemüvegek,parfümök, fehérnemű, fürdőruhák, ékszerek a teljesség igénye nélkül.

Giorgio Armanivezető márka, 26 országban van jelen, termékei pedig világszerte több, mint kétezer áruházban vásárolhatók meg. 2000-ben kiemelkedő évet tudhatott magáénak, tehetségét a Forbes Magazin hozta napvilágra, az év divattervezőjének választotta. Az ezt megelőző évben cégének bevétele 135 millió dollárra rúgott. Hírességek garmadájának tervezi ruháit, elkötelezett hívei között szerepel Wynona Ryder, Naomi Campbell, Mira Sorvino, George Clooney, Julia Roberts, Cate Blanchett és még sokan mások. David és Victoria Beckham gyermekének, a kis Romeonak például a keresztapja lett a divattervező.

A 2006-ban megjelent Giorgo Armani Code parfümjével bebizonyította, hogy egy kiváló parfümhöz elég pár, jól megválasztott illatjegy. Az Armani Code fő akkordját az intenzív, mély illatú narancsvirág és az egzotikus jázmin alkotja. Ezt alapozza meg a méz és a vanília, amelyek a téli napok és éjszakák legideálisabb illatai. Az Armani Codekortól függetlenül a legelegánsabb báli illatfelhő!

Az évek alatt több márkát is kifejlesztett a márkanév alatt, úgy mint az Armani Exchanget, Armani Jeanst, az Armani Privét,Emporio Armanit, mely a legnépszerűbb márkájának számít a mai napig. Giorgio Armani parfümjei is ennek a márkának a képviseletében készülnek, tükrözik az exkluzivitást, az eleganciát, a csillogást. Parfümjeinek akkora sikere volt a sztár ok körében, mint ruháinak. A 2008-ban piacra dobott Emporio Armani Diamonds parfümreflektorfénybe emel, és a figyelem középpontjában tart! Kevés az olyan illat, amelyet ilyen nyíltan a figyelemfelkeltésre terveztek volna. A Diamonds a „sztárok” illata, azoké a férfiaké, akik élvezik a figyelmet és a nép szerűséget. Az illat titkos fegyvere az alapban megbújó kakaó: pikánsan édessé válik tőle az illat, a fanyar és fűszeres jegyeit krémessé varázsolja, a parfümök alapjának királya, az ámbra teszi méllyé, tartóssá a Diamonds-ot.

Egy bennfentes elárulta azt is, amikor a legújabb illata, az Armani Idole D’ Armani még nem került piacra, hogy valóságos sztárháború tört ki. Ugyanis a hírességek egymást taposva licitáltak az Armani új kollekcióját bemutató parti után az akkor még nem forgalmazott parfümre.


Webáruház készítés